top of page
  • Obrázek autorajakubblin

Telefonát s Meta Marketing Pro – měli byste se jím řídit?

Aktualizováno: 28. 7. 2023


facebook_expert_poradce

Jako digitální marketér s více než desetiletou zkušeností v oboru jsem se setkal s mnoha situacemi, které by mohly být pro mnohé z vás matoucí. Jednou v takové situaci je nabídka na telefonát od takzvaných "profesionálů Meta Marketingu". Pravděpodobně jste o nich slyšeli, pokud jste na Facebooku utratili nějaké peníze za reklamu.


Pokud jste se tedy dostali do této situace, měli byste přijmout jejich nabídku na hovor?


1. Kdo jsou Profesionálové Meta Marketingu


Podle Facebooku jde o tým expertů nejlepších personalizovaných rad pro různé obchodní výzvy. Jejich cílem je pomoci vám zůstat před konkurenci a dosáhnout svého plného potenciálu pro rozvoj vašeho online podnikání pomocí Facebooku a Instagramu. Co to znamená v praxi?

Dostanete:

  • Personalizované pokyny pro optimalizaci vašich kampaní

  • Pomoc na žádost se všemi reklamami

  • Podporu navrženou tak, aby vás vedla při spojení s vašimi zákazníky

Zní to příliš krásně na to, aby to byla pravda? Máte pravdu.

"Z mé zkušenosti většiny těchto takzvaných expertů z Meta Marketingu jsou ve skutečnosti prodejní týmy."

Tito "experti" jsou často jen zaměstnanci externích call center, kteří prošli krátkým školením a jejich hlavním úkolem je poskytnout vám další produkty a služby.


2. Měli byste přijmout hovor od profesionála Meta Marketingu?


Na tuto otázku nelze jednoznačně odpovědět. Záleží na vašich konkrétních potřebách a okolí. Pokud jste naprostým nováčkem a teprve začínáte s Facebookovými reklamami, pak by mohl být takový hovor pro vás užitečný.

Na druhou stranu, pokud spolupracujete s digitální agenturou, pak byste neměli starat. Vaše agentura by měla mít dostatečné znalosti a dovednosti, aby vám pomohla dosáhnout nejlepších možných výsledků.

"Pokud najímáte agenturu, najímáte je proto, že jsou odborníci. Měli by znát Facebookovou platformu do detailu a měli by vědět, jak dosáhnout nejlepších výsledků z vašich kampaní."

I když může být lákavé přijmout nabídku na bezplatný hovor s "expertem", je dobré vzít v úvahu výše uvedené informace. Pokud jste na začátku své cesty s Facebookovými reklamami, mohlo by to být pro vás užitečné. Pokud však spolupracujete s odborníky na digitální marketing, nemusíte se o to starat.


3. Co se děje při hovoru s profesionálem Meta Marketingu?


Na obsah konverzace a doporučení, které potřebujete, může mít vliv řada faktorů. V mém případě jsem obdržel řadu různých rad a návrhů, které byly podle toho, co Facebook v daném okamžiku potřeboval. Níže uvádím některé z věcí, které byste mohli během hovoru slyšet:

  • Zvýšení rozpočtu

  • Rozšíření cílení

  • Použití méně oblíbeného umístění

  • Optimalizace pro zobrazení na úvodní stránce

Není to nic špatného. Ale mluvíme o profesionálním hovoru, který by měl být zaměřen na vaše unikátní potřeby a cíle, a ne na to, co potřebuje Facebook.

Při své práci jsem se často setkal s inzerenty, kteří byli zmatení různými radami a návrhy. Proto jsem napsal tento článek na našem webu agmedia.cz , kde najdete podrobnější informace o těchto a dalších tématech.


4. Jaké jsou alternativy k telefonátu s Meta "expertem" na Facebook?


Pokud jste již zkušený inzerent, možná nebudete potřebovat takovou pomoc. Místo toho byste mohli získat hlubší porozumění Facebookových reklam studiem dostupných materiálů. Facebook Ads Manager nabízí řadu nástrojů a zdrojů pro pomoc s optimalizací kampaní.


Pokud se však znáte dalších ztracení, existuje řada zdrojů, které mohou pomoci. Jeden z nich je naše webová stránka agmedia.cz , která nabízí množství informací, návodů a tipů pro zlepšení vašich Facebookových reklam.


5. Závěrečné myšlenky


Celkově vzato, rozhodnutí, zda přijmout hovor od profesionála Meta Marketingu, je vaše. Záleží na vašich konkrétních potřebách a okolí. Pokud jste na začátku své cesty s Facebook reklamou, mohlo by to být pro vás užitečné. Pokud však již máte zkušenosti nebo spolupracujete s odborníky na digitální marketing, pravděpodobně to nebude nutné.


Cesta k úspěchu v oblasti Facebookových reklam může být náročná, ale je plná možností. Nezáleží na tom, zda jste začátečník nebo zkušený inzerent, vždy je tu prostor pro zlepšení a nové příležitosti. Doufám, že vám tento článek pomohl pochopit, co můžete očekávat od hovoru s profesionálem Meta Marketingu, a jak z něho můžete získat maximum.

"Na cestě k úspěchu neexistují zkratky. Investujte do znalostí a dovedností a výsledky se dostaví."

Pro více informací a podrobných průvodců navštivte naše webové stránky agmedia.cz , kde najdete mnoho cenných papírů pro zlepšení vašich Facebookových a Instagramových reklam.

51 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page